أســــــــواق الاســــهـــم الـــــعــــــربـــــيـــة و ســـوق الــــــفــوريــــكـــس
أهلا بكم في أول منتدى متخصص لاسواق الاسهم المحلية المصرية , السعودية , الاماراتية
و توصيات الفوريكس و اسعار الذهب

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أســــــــواق الاســــهـــم الـــــعــــــربـــــيـــة و ســـوق الــــــفــوريــــكـــس
أهلا بكم في أول منتدى متخصص لاسواق الاسهم المحلية المصرية , السعودية , الاماراتية
و توصيات الفوريكس و اسعار الذهب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افتتاح قوى للبورصة المصرية ليوم الاحد 31 يونيو

2 مشترك

افتتاح قوى للبورصة المصرية ليوم الاحد 31 يونيو Empty افتتاح قوى للبورصة المصرية ليوم الاحد 31 يونيو

مُساهمة  فرعون الشمال الأحد يونيو 13, 2010 1:37 am

البورصة المصرية

افتتحت البورصة المصرية تعاملاتها اليوم على ارتفاع باكثر من 88 نقطة اي حوالى 1.42% و قد شمل الارتفاع غالبية الاسهم المدرجة و من المتوقع استمرار الارتفاع مع وجود حالة من جنى الارباح الا انه سيكون الفاصل فى مواصلة الارتفاع حجم السيولة حيث وصلت الان الى مايقرب من ال 30 مليون حوالى الساعة 10.36 بتوقيت القاهرة
فرعون الشمال
فرعون الشمال
نشط
نشط

افتتاح قوى للبورصة المصرية ليوم الاحد 31 يونيو Empty من الممكن مواصلة الصعود

مُساهمة  Admin الأحد يونيو 13, 2010 1:43 am

جميل جدا يا فرعون الشمال بس انا ملاحظ ان من يوم الخميس و المؤشر عوض بعض الخسائر لذا من الممكن ان يرتفع المؤشر كمان و اهو دلوااتى وصل الى النقطة 10.6 الساعة 10.41 يعنى فيه عمليات شراء
و اعتقد انه من الممكن ان يكون هناك جني ارباح بس انا شايف ان حركة الشراء اكثر من البيع و الملاحظ كما هو ظاهر من حوالى اسبوعين التداول الجيد على سهم اجواء عامل دلوااتى حوالى 37 قرش 4.52 ربنا يستر و يوصلش الى 7 جنيه زى مانا متوقع
Admin
Admin
Admin

http://aswaq.forumarabia.com

افتتاح قوى للبورصة المصرية ليوم الاحد 31 يونيو Empty رد: افتتاح قوى للبورصة المصرية ليوم الاحد 31 يونيو

مُساهمة  فرعون الشمال الأحد يونيو 13, 2010 2:00 am

Admin كتب:جميل جدا يا فرعون الشمال بس انا ملاحظ ان من يوم الخميس و المؤشر عوض بعض الخسائر لذا من الممكن ان يرتفع المؤشر كمان و اهو دلوااتى وصل الى النقطة 10.6 الساعة 10.41 يعنى فيه عمليات شراء
و اعتقد انه من الممكن ان يكون هناك جني ارباح بس انا شايف ان حركة الشراء اكثر من البيع و الملاحظ كما هو ظاهر من حوالى اسبوعين التداول الجيد على سهم اجواء عامل دلوااتى حوالى 37 قرش 4.52 ربنا يستر و يوصلش الى 7 جنيه زى مانا متوقع

فعلا يا ادمن المؤشر اغلب العمليات عاليه شراء و كمان فيه تقرير جه اهو بيقول ان اجواء محققة صافى ارباح حوالى 89 مليون جنيه يهنى ممكن نشوف السهم على 5 جنيه الفترة دى ؟؟
فرعون الشمال
فرعون الشمال
نشط
نشط

- مواضيع مماثلة